20 Ekim 2012 Cumartesi

Parfümle Dans



Sesleniyorum! Parfüm koleksiyonu yapılmaması gereken bir şeydir. Ama maalesef ben yeni bir koku duyup da beğendiysem almadan yapamayanlardanım. Hele ki bir de kampanya varsa. İşte, o zaman beni uzak tutun oralardan, o kampanyalardan.


Geçen gün Boyner'in önünden geçerken girişteki standları görünce, görmezden gelip yoluma devam edemedim. Benden beklenircesine her bir kampanya paketini tek tek inceleyip her birine aklımı taktım bıraktım. Kış kapıda olunca fresh kokulardan ziyade, bağıran kokuları tercih etmeye başlıyorum. Lancome parfümleri de son günlerde bu kapsamda  burnuma burnuma pek bir hoş kokuyor. 



Boyner kampanyasında Lancome 30 ml parfüm setleri 89.-TL'den satılıyor.  Setlerin içinde aynı parfüm serisinin duş jeli ve vücut losyonları da var. Aslında parfümlerin vücut losyonlarından hiç hazetmiyorum. O parfümlü kremleri tene sürdünüz mü bence ten kokusuyla birlikte yağlı yağlı bir koku savuruyor ve parfüme hizmet etmediği gibi burun kırıcı bir ağırlık veriyor. Neyse madem kampanya var dedim, bu kampanya gerçek bir kampanya mı ki acaba diye biraz araştırmaya koyuldum. Gittim Sevil parfümeriye sordum, Lancome 30 ml parfümleri ne kadar ki diye? Dediler ki, Sevil'de 30 ml parfüm yok, 50'lik var ve onlar da 150.-TL'lerden başlıyor. Sonra gittim internetteki alışveriş sitelerinin parfüm kampanyalarına baktım. Keza oralarda da 30 ml parfüm satışına rastlamadığım gibi, en düşük gramaj olan 50'liklerin fiyatları 150.-TL altına değil. Ee o zaman dedim, Boyner'deki kampanya fena değil. Hem koca şişe parfüm alıp bitiremeden bozduğuna göre daha az paraya daha az almak daha mantıklı  Ee o zaman dedim kendime, git al haydi bir tane. :)


Zaten dedim bu günlerde çok çalışıyorsun, gecen gündüzün belli değil, al da hediye olsun, motivasyonun demlensin, çalışırken burnuna hoş kokular essin. Evet, işte tam da bunları söyleyip, koştum aldım bir set. Oh ne de iyi yaptım! Bir güzel kokular bir güzel! Her türlü parfüm kokusundan iğrenen kedimi son günlerde kendimden uzaklaştırmak pahasına misler gibi kokuyorum. Mis kokulu bu Boyner kampanyasını da herkese tavsiye ediyorum. Hadi gidin de bir uğrayın bakalım!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder