22 Mayıs 2011 Pazar

Clinique Alışverişi -2


Clinique'ten aldığım paketin içinden çıkanlar... Fondöteni hiç denemedim, günlük hayatta kapatıcıları pek kullanmıyorum, özellikle fondöten genelde pek bir kalıp gibi durduğundan çok sıcak bakmıyorum.
Sarı renkli kremin büyüğü üçlü temizleme setinin içinde vardı ve memnun kalmadığımı dün yazmıştım.

Yüzümdeki sivilcelerin nedeni olarak onu görüyorum; karma ciltler için olmasına rağmen biraz fazla yağlı.
Göz altı kremini pek sevdim. Çok hafif ve yumuşacık. Rujun rengi ise dudak rengine yakın, çok belli olmasa da gül kurusu gibi bir renk. Gördüğümde pek sevmemiştim ama dudakta çok güzel duruyor. İş hayatı için pek uygun, giydiğim her renge de uyum sağlıyor.
Yeşil, kelebekli makyaj çantasını severek kullanıyorum. Fazla yer kaplamadığı gibi içine de çok sayıda ürün rahatlıkla sığıyor.


High impact mascara da sık kullanabileceğim rimeller listesinde yerini aldı. Benim rimel listem pek bir fakirdir. Genelde gün içinde gözlerimde yanma yaptığından rahatlıkla kullanamam. Daha önce Maybeline'nin su geçirmez mavi renkli rimelini kullanıyordum. Hiç dağılmıyordu ama akşamları zor çıkıyordu ve yanma sorunu onda da vardı. Avon'dan bir rimel kullandım ve ondan da memnundum. Aslında onun fiyatı yukarıdakine göre çok daha uygun olduğundan, ürün olarak her ikisinden de memnun kaldığımdan, ilk tercihim Avon rimelden yana olur. Denemek isteyenlere high impact mascara'yı tavsiye ederim. Yanındaki küçük losyon ise hediyeydi, ama henüz denemedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder