21 Mayıs 2011 Cumartesi

Clinique Alışverişi -1

Bugünler de Clinique’te türlü türlü kampanya var. Öyle ki kapanın elinde kalıyor. :) Ben bu güzelliklerden yararlanıp pek çok ürün aldım. Aldıklarımın bazılarından memnun kaldım, bazılarından ise ı-ııh! Üstelik Clinique’e hem kendi web sitelerinden hem de twitter’dan görüşlerimi de ilettim ama pek tınlayan olmadı. En azından teşekkür eden bir geri bildirim beklerdim, ama maalesef bir ses soluk çıkmadı. Her neyse, şimdi geçelim ürünlere!

Yoğun mineral içerikli bu pudrayı ben çok beğendim. Aslında gündelik hayatta pudra kullanmam. Ama son günlerde cildimin pudraya ihtiyacı olduğunu düşünüyordum. Clinique Beyoğlu mağazasına uğradığımda bazı ürünlerin %50 indirimde olduğunu gördüm ve hem bu pudrayı hem de klasikleşmiş kokularından 30 ml’lik bir şişe aldım. Her ikisini de daha önce kullanmamıştım. Happy, yaz ayları için tercih edilebilecek meyveli –özellikle portakal esanslı– bir koku. Ben pek meyveli kokulardan hoşlanmam, ama bunu sevdim (hafif sürülmek kaydıyla tabii).

Evimin odalarından birinin duvarında asılı muhteşem Türkan Sultan afişinin önünde sergilediğim bu üçlüyü bir aydan uzun bir süre önce Boyner’den almıştım. Sabahları genelde pek apar topar çıktığım için, akşamları yatmadan önce kullanıyorum. Bazı zamanlar işkence gibi gelse de yatmadan mutlaka yüzümü temizlemeye özen gösteriyorum.
Daha önce eczanelerden temin ettiğim ürünleri kullanıyordum. Bunlar içerisinde favorim Bioderma'nın yüz temizleme jeli ve makyaj temizleme losyonu. Her ikisini de geçen ay tükettiğimden, denemek için Clinique’ten yine kampanya fiyatıyla satın aldığım bu üçlüyü bu ay kullanmaya başladım. Ama benim cildime pek yaramadı. Kullandığım günden beri yüzümün türlü çeşitli bölgelerinde sivilceler çıkıyor. Ben de kullanmayı kestim. 
Yarın Clinique’in diğer ürünleri (allık, rimel, göz altı bakım kremi vs.) ile devam edeceğiz. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder