25 Mayıs 2011 Çarşamba

Kitap Alışverişi


Yine açık mı, kapalı mı olduğu belli olmayan rüzgarlı bir hava dalgası altında, plaza camlarından selamladım bugün de kainatı.
Kainat, evren vb. kelimeler beni pek korkutuyor aslında; biraz mistik, biraz reiki tarzı uğraşların tekelinde gibiler.
Kazasız, belasız, sessiz sedasız atlattığımız bugünün sonunda evde ‘dinlenmece halindeyim’ (böyle de bir söz grubu var mı, bilmem).

 
Yaklaşık 1,5 ay önce D&R web sitesinden aldığım ve hemen okumaya başladığım 4 kitabımdan 4.’sünü de nihayet bugün bitirdim. Keyif içerisindeyim.
D&R mağazaları yerine, fiyat uygunluğu ve hızlı teslim hizmeti sunan  web sitesini şiddetle tavsiye ederim. Aradığım kitapları en uygun fiyatla bu sitede buldum. Kitap kokusunu almak, sayfaları karıştırıp göz atmak için her ay en az bir kere bir kitabevi dolaşırım. Bu ziyaretlerimde gözüme kestirdiğim kitapları da fiyat karşılaştırması yaparak internette araştırırım. Daha çok hepsiburada, idefix, kitap kurdu gibi siteleri tercih ederken, son zamanlarda D&R web sitesinde daha avantajlı fiyatların olduğunu gördüm. Siz de deneyebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder