31 Aralık 2011 Cumartesi

2011 Biterken

Alelacele, 2011 bitmeden, yeni yıl gelmeden son sözlerimi, dileklerimi yazayım, bir son getirip bırakayım istedim. 2011 yılında çok az sesim çıktı, şu blog işinde henüz yeni olduğumdan daha çok izleyici olarak gezindim ortalıklarda ve biraz birikeyim, toplayayım diyerek 2012'ye hazırlandım.



2011 bitmeden güzellikler de getirdi benim hayatıma. Umarım herkes için böyle olmuştur (herkes için böyle olmadığını bilsem de hayal etmek güzeldir).
2012 için mutlu sonla biten günler dilerim en çok. Bol gezmeli, görmeli, az ve öz yemeli, sağlıktan yanakları kızartan, mutluluktan uçuk çıkartan, renkli, cıvıl cıvıl, günlük güneşlik bir yıl olsun 2012. İnşallah hepimize!
Daha güzel günlerde görüşmek üzere, esen kal 2011, hoş geldin yeni yıl! :)

Bu aşağıdaki de 2011'in Eyfel'idir, ben çektim. :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder