15 Şubat 2011 Salı

İstanbul ve Puslu Havası

Bugün İstanbul’un puslu havasının gölgesi altında içimden her ne kadar gelmese de çalışmak için çabalarken, tam da elimde bir fincan kahve, koltukta uzanıp aylak aylak dergi karıştırma havasında olduğumu düşünüyorum. Kendimi bu depresif düşünce bulutundan sıyırıp, hemen paylaşmak istediğim bir alışveriş haberi var. Modaelinizde.com adresli bir online alışveriş sitesi varmış (masal girişi gibi oldu :)) sitenin varlığından ben henüz haberdar oldum.
Şimdilerde üniversite gençliğine yönelik TWN Kampüs adlı yeni bir markanın adımlarını duyuran ve bir yarışma düzenleyerek slogan arayışına girişen Orka Group’un online alışveriş sitesi. Kozmetikten giyime pek çok ürün çeşiti mevcut. Üstelik dağıtım da pek hızlı. Cuma sipariş verdim, 14 Şubat gibi yoğun bir gündemde bile Pazartesi günü adresime ulaştırmayı başardılar. Böylece piyasadaki en uygun fiyat avantajı ile (strawberrynet’ten bile uygun) bir Paco Rabanne Lady Million seti (80 ml edp  ve 100 ml Sensual Body Lotion) elde etmiş oldum. Bu parfümün kokusunu hiç bilmeden siparişi verdim ve hayal kırıklığına uğradımı söyleyebilirim. Yılbaşı öncesi Boyner vitrinlerinde boy gösteren gümbür gümbür reklamlarından etkilenip, pek bir merak içerisinde kıvranmıştım. Koklama fırsatı yakalayamadığım ve bu sitede tesadüf eseri uygun fiyatla karşılaştığım için doğrudan edinip parfüm koleksiyonumda yerini alsın istedim. Fekat merakıma ve beklentilerime değmedi. Bir parfüm hastası olan ben bu kokuyu duyduğumda yerlere yığılmadım. Dolce&Gabbana the one hala en gözde kokum.  Yine de arada bir kullanmak için uygun olduğunu düşünüyorum. www.modaelinizde.com adresine bir göz atabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder